Borok és éttermek a Magyar Turizmus Rt. idei kampányában
A 2006-os esztendõt a bor és a gasztronómia évévé nyilvánította a Magyar Turizmus (MT) Rt.; a márciusban kezdõdõ programsorozat keretében minden hónapban más-más turisztikai régió gasztronómiai kínálatát állítja elõtérbe a kampány – közölte szombaton Egerben Galla Gábor, a társaság vezérigazgatója.
Országszerte 350 gasztronómiai rendezvényre kerül sor. Mindennek reklámozására és a rendezvények támogatására 100 millió forintot különített el az MT Rt.
A rendezvénysorozat gerincét három országos esemény jelenti. Március 2-án, a „Torkos Csütörtök” elnevezésû napon az ország 499 étterme 50 százalékos árengedménnyel várja a vendégeket. A Nyitott Pincék napjára június 4-én kerül sor, amikor az ország szinte valamennyi borospincéje kedvezményesen kínálja borait a betérõknek.
Végül, nagyszabású háromnapos gasztronómiai kiállításra kerül sor október 27. és 29. között Budapesten. Ezen a bor és a gasztronómia jeles hazai képviselõi mutatják be szolgáltatásaikat.
Galla Gábor elmondta, hogy a programsorozat célja a belföldi turizmus további serkentése.
Forrás:
MTI
http://www.mti.hu