Bormarketinges javaslatokat vár az AMC
Az AMC a felhívásban emlékeztet arra, hogy széles körû társadalmi és egyben kormányzati elvárás a magyar bor piaci pozícióinak javítása. Ezért az újjáalakult Bormarketing Bizottság a jövõbeli programját széles körû szakmai és civil összefogás segítségével kívánja összeállítani.
A bizottság legközelebb a tervek szerint a vélemények összegzése után, december 14-én ül össze, s a javaslatok alapján kialakítja a bormarketing stratégiát – mondta Simon Péter, az AMC igazgatója.
Az AMC javaslatot vár például a magyar bor bel- és külpiaci értékesítésének támogatására, a borok korszerû kereskedelmi módszerekkel való terjesztésére, a magyar borok exportképességének növelésére, illetve a termelõk, kiemelten a kis és közepes vállalkozások, valamint a feldolgozók és a forgalmazók piaci munkájának segítésére, illetve versenyképességük javítására.
Kiemelt érdeklõdéssel várja az AMC a külföldi és belföldi vásárokon, kiállításokon való részvétellel kapcsolatos javaslatokat, valamint az üzletember találkozók, áruházi akciók szervezésére irányuló ötleteket, javaslatokat.
A javaslatokat az AMC honlapján regisztrálva, illetve e-mail-ben lehet elküldeni.
Forrás:
Vállalkozói negyed
http://www.vallalkozoinegyed.hu