Bormarketing – Team Training
A tréning tematikájában többek között az alábbi kérdésekre keresünk választ:
Melyek a legújabb piackutatási módszerek? Mi a legcélravezetõbb prémium bormarketing stratégia? Hogyan használjuk ki a közösségi média lehetõségeit? Hogyan tudjuk meg mire szomjazik a vevõ, és miért? Milyen ár- és termékstratégia követendõ válság és stagfláció idején? Hogyan lehet eredményesen borász brandet építeni? Milyen a megfizethetõ marketing a magyar kis- és középvállalatok számára? Hogyan készítsünk integrált marketing kommunikációs tervet? Milyen feltételei vannak a prémium brand építésének? Milyen bormarketing mítoszok és tévhitek léteznek, amelyeket jobb azonnal elfelejteni?
Az elõadások és gyakorlatok tematikája:
1. nap
Piackutatás, piacismeret, SWOT-elemzés, versenykörnyezet
Termékpolitika, célpiacok
2. nap
Fogyasztói szokások, magatartás, STP stratégia
Márkapolitika, a prémiumszegmens megoldásai
3. nap
Branding, USP/ESP, személyes márka
Borértékesítés csatornái
4. nap
Borforgalmazási stratégiák
Integrált marketing kommunikáció
Modern médiamegoldások – elmélet
5. nap
Integrált marketing kommunikáció
Médiakapcsolatok kezelése – gyakorlat
6. nap
Esettanulmányok (Komplex márka-, termék- és kommunikációs stratégiák alapján)
Prezentációk (A résztvevõk részére adott egyedi feladatok megoldásának bemutatása)
Bónusz 7. nap
Személyes egyedi témák közös konzultációs feldolgozása
Kinek ajánljuk a Bormarketing Team Traininget?
Borkereskedõknek, a bormédiában tevékenykedõknek, borászoknak, borászati szervezetek és média ügynökségek munkatársainak, a borturizmusban, illetve a gasztronómiában tevékenykedõknek, borszakértõknek, borszakíróknak, és minden más bormarketing iránt érdeklõdõnek.
A Team Training-en gyakorlott, tapasztalt szakértõk, elõadók oktatnak majd:
Dr. Totth Gedeon, Intézetvezetõ – Kereskedelmi és Marketing Intézet, fõiskolai tanár, BGF; Dr. Harsányi Dávid, fõiskolai adjunktus, BGF; Dr. Kopcsay László, fõiskolai docens, BGF; Kapuvári Gábor, Nagy Sebestyén, Doszpod László
…és még pár fontos dolog
A tréning heti ütemezéssel, 6 héten át, heti egy napon (csütörtök vagy péntek 13.00-17.00) 4 órát vesz igénybe, plusz tartalmaz egy bónusz napot is (4 óra), amikor a résztvevõk egyedi, gyakorlati ügyekkel fordulhatnak az oktatókhoz.
Amennyiben az elsõ tréningnap után valaki nem teljesen elégedett a színvonallal, a módszerrel, vagy a tematikával, az a nyújtott 100%-os pénz-visszafizetési garancia alapján visszakaphatja a képzés díját.
A tréning helye: Prestige Reserve Club – 1016 Budapest, Tigris u. 5.
Induló idõpontok: 2013. március 21. illetve 22. (2 csoport indítását tervezzük)
Az adott tréning a minimális jelentkezõszám elérése esetén indul el, amely 6 fõ.
A tréning díja: 120.000 Ft+Áfa (152.400 Ft)
Az elsõ két turnusra jelentkezni a jelentkezési lap kitöltésével illetve elõleg befizetésével lehet március 7–ig, mely a tréning díjának 50%-a, vagyis 60.000 Ft+Áfa (76.200 Ft).
Az összeg befizetését az alábbi számlaszámra kérjük: 10918001-0000003-35670048
A jelentkezéseket március 14-ig igazoljuk vissza, ha az indulási létszám nem éri el a 6 fõt, az elõleget visszautaljuk.
A maradék összeget a tréning kezdetéig kérjük átutalni, a befizetett összegrõl az elsõ óra után tudunk számlát kiállítani.