Skip to content
Boraszat.hu

Boraszat.hu

Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)

  • Sajtókapcsolat / Press
Email EmailPhone PhoneFacebook FacebookInstagram Instagram
Boraszat.hu
Boraszat.hu
Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)
Hírek

Bormarketing – Team Training

A tréning tematikájában többek között az alábbi kérdésekre keresünk választ:

Melyek a legújabb piackutatási módszerek? Mi a legcélravezetõbb prémium bormarketing stratégia? Hogyan használjuk ki a közösségi média lehetõségeit? Hogyan tudjuk meg mire szomjazik a vevõ, és miért? Milyen ár- és termékstratégia követendõ válság és stagfláció idején? Hogyan lehet eredményesen borász brandet építeni? Milyen a megfizethetõ marketing a magyar kis- és középvállalatok számára? Hogyan készítsünk integrált marketing kommunikációs tervet? Milyen feltételei vannak a prémium brand építésének? Milyen bormarketing mítoszok és tévhitek léteznek, amelyeket jobb azonnal elfelejteni?

Az elõadások és gyakorlatok tematikája:

1. nap

Piackutatás, piacismeret, SWOT-elemzés, versenykörnyezet

Termékpolitika, célpiacok

2. nap

Fogyasztói szokások, magatartás, STP stratégia

Márkapolitika, a prémiumszegmens megoldásai

3. nap

Branding, USP/ESP, személyes márka

Borértékesítés csatornái

4. nap

Borforgalmazási stratégiák

Integrált marketing kommunikáció

Modern médiamegoldások – elmélet

5. nap

Integrált marketing kommunikáció

Médiakapcsolatok kezelése – gyakorlat

6. nap

Esettanulmányok (Komplex márka-, termék- és kommunikációs stratégiák alapján)

Prezentációk (A résztvevõk részére adott egyedi feladatok megoldásának bemutatása)

Bónusz 7. nap

Személyes egyedi témák közös konzultációs feldolgozása

Kinek ajánljuk a Bormarketing Team Traininget?

Borkereskedõknek, a bormédiában tevékenykedõknek, borászoknak, borászati szervezetek és média ügynökségek munkatársainak, a borturizmusban, illetve a gasztronómiában tevékenykedõknek, borszakértõknek, borszakíróknak, és minden más bormarketing iránt érdeklõdõnek.

A Team Training-en gyakorlott, tapasztalt szakértõk, elõadók oktatnak majd:

Dr. Totth Gedeon, Intézetvezetõ – Kereskedelmi és Marketing Intézet, fõiskolai tanár, BGF; Dr. Harsányi Dávid, fõiskolai adjunktus, BGF; Dr. Kopcsay László, fõiskolai docens, BGF; Kapuvári Gábor, Nagy Sebestyén, Doszpod László

…és még pár fontos dolog

A tréning heti ütemezéssel, 6 héten át, heti egy napon (csütörtök vagy péntek 13.00-17.00) 4 órát vesz igénybe, plusz tartalmaz egy bónusz napot is (4 óra), amikor a résztvevõk egyedi, gyakorlati ügyekkel fordulhatnak az oktatókhoz.

Amennyiben az elsõ tréningnap után valaki nem teljesen elégedett a színvonallal, a módszerrel, vagy a tematikával, az a nyújtott 100%-os pénz-visszafizetési garancia alapján visszakaphatja a képzés díját.

A tréning helye: Prestige Reserve Club – 1016 Budapest, Tigris u. 5.

Induló idõpontok: 2013. március 21. illetve 22. (2 csoport indítását tervezzük)

Az adott tréning a minimális jelentkezõszám elérése esetén indul el, amely 6 fõ.

A tréning díja: 120.000 Ft+Áfa (152.400 Ft)

Az elsõ két turnusra jelentkezni a jelentkezési lap kitöltésével illetve elõleg befizetésével lehet március 7–ig, mely a tréning díjának 50%-a, vagyis 60.000 Ft+Áfa (76.200 Ft).

Az összeg befizetését az alábbi számlaszámra kérjük: 10918001-0000003-35670048

A jelentkezéseket március 14-ig igazoljuk vissza, ha az indulási létszám nem éri el a 6 fõt, az elõleget visszautaljuk.

A maradék összeget a tréning kezdetéig kérjük átutalni, a befizetett összegrõl az elsõ óra után tudunk számlát kiállítani.

Forrás:
[hirszerkeszto]

Bejegyzés navigáció

Previous Previous
Egyedülálló turisztikai fejlesztés indul a Balatonon
NextContinue
Elkezdõdtek a hegyközségi rendszer átalakításával kapcsolatos érdemi egyeztetések

©2002-2025. Boraszat.hu

Facebook Email Phone
Scroll to top
  • Sajtókapcsolat / Press