Bormarketing pénz nélkül
„A járulék állandó viták kereszttüzében állt, a pénzek elköltése túlzottan bürokratikus volt, még akkor is, ha az elmúlt egy évben sokat gyorsítottunk ezen a folyamaton” – nyilatkozta a Világgazdaságnak Simon Péter. A bormarketing feladatait eddig ellátó Agrármarketing Centrum igazgatója szerint emiatt dönthetett úgy a kormányzat, hogy fontosabb érdek ezen összegek borászoknál hagyása, és hogy a marketinget adóbevételekbõl finanszírozza majd.” Simon hangsúlyozta: jelentõs, azonnali változást nem okoz a döntés.
„Az éremnek két oldala van. Bormarketingre nyilván szükség van, de a fixen megállapított hozzájárulás a kisebb termelõknek sok problémát jelentett, nagy kiadás volt, így aránytalan volt a rendszer – nyilatkozta lapunknak Kiss Csaba antalfai borász. Szerinte ráadásul a pénzek elköltése is követhetetlen volt.
A Magyar Turizmus Zrt.-nél egyelõre nem nyilatkoznak a témáról.
Forrás:
Világgazdaság Online
http://www.vilaggazdasag.hu