Skip to content
Boraszat.hu

Boraszat.hu

Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)

  • Sajtókapcsolat / Press
Email EmailPhone PhoneFacebook FacebookInstagram Instagram
Boraszat.hu
Boraszat.hu
Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)
Hírek

Bormarketing pénz nélkül

„A járulék állandó viták kereszttüzében állt, a pénzek elköltése túlzottan bürokratikus volt, még akkor is, ha az elmúlt egy évben sokat gyorsítottunk ezen a folyamaton” – nyilatkozta a Világgazdaságnak Simon Péter. A bormarketing feladatait eddig ellátó Agrármarketing Centrum igazgatója szerint emiatt dönthetett úgy a kormányzat, hogy fontosabb érdek ezen összegek borászoknál hagyása, és hogy a marketinget adóbevételekbõl finanszírozza majd.” Simon hangsúlyozta: jelentõs, azonnali változást nem okoz a döntés.

„Az éremnek két oldala van. Bormarketingre nyilván szükség van, de a fixen megállapított hozzájárulás a kisebb termelõknek sok problémát jelentett, nagy kiadás volt, így aránytalan volt a rendszer – nyilatkozta lapunknak Kiss Csaba antalfai borász. Szerinte ráadásul a pénzek elköltése is követhetetlen volt.

A Magyar Turizmus Zrt.-nél egyelõre nem nyilatkoznak a témáról.

Forrás:
Világgazdaság Online
http://www.vilaggazdasag.hu

Bejegyzés navigáció

Previous Previous
Közelrõl: a magyar bor
NextContinue
Nagy Furmint Február kóstoló

©2002-2025. Boraszat.hu

Facebook Email Phone
Scroll to top
  • Sajtókapcsolat / Press