Skip to content
Boraszat.hu

Boraszat.hu

Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)

  • Sajtókapcsolat / Press
Email EmailPhone PhoneFacebook FacebookInstagram Instagram
Boraszat.hu
Boraszat.hu
Borászati hírek 2002 óta (5000+cikk)
Hírek

Bor, sajt, gyümölcs promócióját támogatja az EU

A mezõgazdasági termékeket az Amerikai Egyesült Államokban, Kanadában, Oroszországban, Ukrajnában, Ausztráliában, Japánban, Kínában, Indiában, Brazíliában, Norvégiában és Svájcban népszerûsítik, amihez 8,2 millió euró támogatást ad az Európai Unió.

Az EU a harmadik országokban lebonyolított kampányok költségének legfeljebb a felét finanszírozza, elsõsorban a PR-anyagok elõállítását támogatva. Az egyik fõ tartalmi szempont az EU-termékek minõségének, higiéniájának, biztonságosságának bemutatása. Brüsszel az EU-vásárokon, kiállításokon való részvételt is támogatja, illetve azokat az erõfeszítéseket, hogy a földrajzilag védett termékeket (mint például a tokaji bor) megismertessék egy adott ország polgáraival.

Minden tagországnak évente június 30-ig kell elküldenie azoknak a programoknak a listáját, amelyeket a támogatásra érdemes programok közé jelölnek. A Bizottság értékeli a programokat és eldönti, hogy melyik jogosult a támogatásra. A promóciós kampányokhoz adott konkrét országokban, konkrét termékekkel kapcsolatos akcióhoz adnak anyagi segítséget.

Korábban:

Támogatás az EU-agrártermékeknek a harmadik országokkal való kereskedelemben – 2006-03-22

Forrás:
euractiv.hu
http://www.euractiv.hu

Post Tags: #bor

Bejegyzés navigáció

Previous Previous
Támogatás az EU-agrártermékeknek a harmadik országokkal való kereskedelemben
NextContinue
Olcsóbb a magyar bor Londonban

©2002-2025. Boraszat.hu

Facebook Email Phone
Scroll to top
  • Sajtókapcsolat / Press