Bemutatkozott Londonban a Wines of Hungary
A borismereti képzések legmagasabb szintjét (Master of Wine) nyújtó intézet természetes édes borokra koncentráló professzionális kóstolóján összesen 14 édes bor, köztük 4 Tokaji Aszú szerepelt. A Magyar Bormarketing Kht. által létrehozott, és a magyar bor nemzeti márkájaként bemutatott Wines of Hungary által támogatott
eseményen 50 szakújságíró és Master of Wine képesítéssel bíró szakember hasonlította össze, és értékelte a francia, német, osztrák és magyar édes borokat. A program osztatlan sikert aratott, amelynek sikeres zárását a 6 puttonyos aszúk kóstolása adta.
Az édes borok bemutatója után a londoni magyar nagykövetségen szervezett ebéd keretében tokaji száraz borokat és kitûnõ ételeket is kóstolhattak a szakértõk. Az esemény szervezésében a Magyar Turizmus Zrt. és az ITD Hungary is részt vett.
Forrás:
travelline.hu
http://www.travelline.hu