Alakuló ülését tartotta a Bormarketing Bizottság
Az elsõ ülésükön azon pályázatok is terítékre kerültek, melyekrõl korábban úgy határoztak, hogy azt már az újonnan létrehozott testület véleményezze.
A Bizottság feladata a döntéselõkészítés, javaslatot tesz a Vidékfejlesztési Miniszternek, aki azt gyakorlatilag ellenjegyzi.
Ennek értelmében folytatódhat a Magyar bor mindenkor, külföldi kiállítások közül szervezett magyar megjelenés várható London, Düsseldorf és Bordeaux kiemelt jelentõségû eseményein, illetve februárban vörösbor-kampánnyal találkozhatunk.
A Bormarketing Bizottság 2011-re akciótervet dolgoz ki, melyhez kapcsolódóan az AMC a honlapján várja a javaslatokat és észrevételeket. A legközelebbi ülést 2010. december 14-én tartják.
A ma kezdõdött XI. Magyarországi Bormarketing Konferencián (Sopron) Tiffán Zsolt országgyûlési képviselõ, a Szõlészeti – borászati albizottság elnöke kijelentette, hogy valamennyi ülésükre várják a Bormarketing Bizottság képviselõjét.