A derû jegyében zajlik a Magyar Turizmus Zrt. õszi kampánya
A Magyar Turizmus Zrt. termékalapú belföldi kampánya 2013-ban az utazásra, mint élményre és egy-egy olyan hangulatra, életérzésre épül, amely valós belföldi utazási motivációt jelent. A négy évszakban négy hangulatot sugallva (Harmónia, Ébredés, Zsongás, Derû) fûzik össze a nagyközönség számára a turisztikai termékeket és azokat a régiókat, amelyekben az adott termék domináns. Az õszi kampány Észak-Magyarországra, a Dél-Dunántúlra és a Nyugat-Dunántúlra összpontosít.
Az õszi hirdetések szlogenje: Minden ízében Magyarország! – Õsz a gasztronómia jegyében. A hirdetésekkel a társaság ösztönözni kívánja – elsõsorban a városi – lakosságot, hogy a szüret és újborkészítés idõszakában minél többen látogassanak el a hazai tájakra, hiszen a bor igazi megismerése lehetetlen termõhelyének felfedezése nélkül. Az õsz számos izgalmas fesztivált is kínál a kalandvágyó látogatók számára, az országszerte zajló programok között a bor- és gasztronómia kedvelõi és a különleges programokra vágyók egyaránt találnak kedvükre valót.
A turisztikai termékekhez ezúttal is kapcsolódnak régiós akciók, az ajánlatokat és programokat a megújult weboldalán népszerûsíti a társaság. A kampány kreatívjain is felhívják a figyelmet az itthon.hu oldalra, valamint emlékeztetnek a SZÉP-kártya szálláshelyi felhasználásának elõnyeire is.
A közterületi hirdetéseken kívül a nyomtatott és az elektronikus sajtóban is megjelennek a kampány kreatívjai, amelyek november elejéig láthatók, emellett az itthon.hu honlapra mutató internetes bannereket is közzétesznek több online felületen. Az imázshirdetések mellett PR-cikkek is részei kampánynak.
A kampányt Facebook-aktivitás is kíséri: a „LEGYEN EGY VENDÉGED” elnevezésû promócióban három magyarországi turisztikai régió – Észak-Magyarország, Dél-Dunántúl és Nyugat-Dunántúl – kedvezményes ajánlatai közül lehet választani.A résztvevõ elsõ lépésként kiválasztja azt a régiót, ahová utazni szeretne. A választott régióban a rendelkezésre álló ajánlatokból kiválasztja a neki tetszõt, ezt egy elektronikus képeslapon feladva eljuttathatja annak a személynek, akivel ezt együtt szeretné igénybe venni. Az ajánlatra mutató linket a képeslap tartalmazza. Ha az ajánlat mindkettõjük tetszését elnyeri, akkor azt a szolgáltatóval való egyeztetést követõen vehetik igénybe. A résztvevõk között két alkalommal 5-5 darab Hungary Card-ot is kisorsolnak a promóció idõtartama alatt.
A kampány üzenetét a társaság személyesen is tolmácsolta, tolmácsolja több nagy hazai rendezvényen (Etyeki Piknik, V. Libamájfesztivál, Országos Kisvasutak Napja, Budavári Borfesztivál). Az MT Zrt. munkatársai minden kitelepülés alkalmával naprakész információval szolgálnak hazánk turisztikai kínálatáról, emellett a Magyarországot, illetve a hazai régiókat részletesebben bemutató kiadványokból lehet válogatni.
A hazai régiók õszi turisztikai kínálatáról legközelebb szeptember 18-22. között a budapesti OMÉK-on (Országos Mezõgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás) a Hungexpo G pavilonjában személyesen is tájékozódhat a nagyközönség, ahol helyi termékekkel és turisztikai ajánlatokkal találkozhatnak, illetve remek borokat is kóstolhatnak.
Forrás:
Amdala.hu
http://www.amdala.hu