2017. május 27. Hella

hírek

Milliárdos károkat okozott a jégverés

Alapításának 15. évfordulóját ünnepelte a Béres Szőlőbirtok

VI. GERE JAZZ FESZTIVÁL

Elhunyt Konyári János

Bor, mámor Bénye fesztivál 2017-ben is

Megvannak az Országház borai

A hegyközséghez préselik át az állami óriás borászatot

Jásdi István lett idén a Borászok Borásza

Hat aranyérmet kaptak a tokaji borok Bordeaux-ban

Mely borvidékeket radírozza le a térképről a klímaváltozás?

szavazás

Az olaszrizling külföldiül legyen...

Oris

Nemes

Mandola

szavazok

könyvek

Bormarketing

Könyvünk elsősorban a szőlész-borász posztgraduális képzésben résztvevőknek szól. Tartalmát és szerkezetét ennek megfelelően határoztuk meg. A borász szakemberek marketing tudása igen eltérő, ezért tartottuk szükségesnek a "Bevezetés a marketingbe" című részben foglaltak közlését, ami lehetővé teszi, hogy a marketinggel eddig nem foglalkozók is használhassák könyvünket alapismereteik megszerzésére. A továbbiakban borászati példákon mutatjuk be a bormarketing sajátosságait. Ez alkalmat teremt egyrészt az ágazat speciális kérdéseinek elmélyült tárgyalására, másrészt lehetőség arra, hogy a "kezdő marketingesek" az elméleti összefüggéseket a konkrét példákon jobban megértsék.

167 oldal, kötve

19 ábrával

Adatlap

Cím:

Bormarketing

Szerző:

Szerk. Hajdu Istvánné

Kiadó:

Mezőgazda Kiadó

belépés

e-mail:

jelszó

regisztráció

belépés

keresés

hol?

mit?

keresés

e-mail a szerkesztőknek

Borászat.hu - A Borászat első oldala

2002-2016

Powered by DomainNet - Készítette: Báhidszki Márton Desing: Soltész Mátyás