2017. július 21. Dániel, Daniella

hírek

DIVINO+ANJUNA=SUMMERWINE

Villányi Rozé Fesztivál

Muscats du Monde 2017: magyar aranyérem és Top 10 helyezés a világ legrangosabb muskotály borversenyén

Paradigmaváltás a bormarketingben

Kristinus – A fesztiválok bora

Lezajlott az Országos Hárslevelű Borverseny

Grand Tokaji járt a legjobb magyarnak Miskolcon

Budapesti Borbár Túra újratöltve

Él/vezet kampány a felelős borfogyasztásért

Betör a XXI. század a szőlő- és borágazatba

szavazás

Az olaszrizling külföldiül legyen...

Oris

Nemes

Mandola

szavazok

könyvek

Bormarketing

Könyvünk elsősorban a szőlész-borász posztgraduális képzésben résztvevőknek szól. Tartalmát és szerkezetét ennek megfelelően határoztuk meg. A borász szakemberek marketing tudása igen eltérő, ezért tartottuk szükségesnek a "Bevezetés a marketingbe" című részben foglaltak közlését, ami lehetővé teszi, hogy a marketinggel eddig nem foglalkozók is használhassák könyvünket alapismereteik megszerzésére. A továbbiakban borászati példákon mutatjuk be a bormarketing sajátosságait. Ez alkalmat teremt egyrészt az ágazat speciális kérdéseinek elmélyült tárgyalására, másrészt lehetőség arra, hogy a "kezdő marketingesek" az elméleti összefüggéseket a konkrét példákon jobban megértsék.

167 oldal, kötve

19 ábrával

Adatlap

Cím:

Bormarketing

Szerző:

Szerk. Hajdu Istvánné

Kiadó:

Mezőgazda Kiadó

belépés

e-mail:

jelszó

regisztráció

belépés

keresés

hol?

mit?

keresés

e-mail a szerkesztőknek

Borászat.hu - A Borászat első oldala

2002-2016

Powered by DomainNet - Készítette: Báhidszki Márton Desing: Soltész Mátyás