2017. április 24. György

hírek

Tűzijáték koronázta meg az Egri Bikavér Hungarikummá válásának napját

A Koch borászat nyerte a PAR Wine Award International verseny Top Gold elismerését

Nagy érdeklődéssel zajlott a XXII. Kadarka Nemzetközi Nagydíj

Tokaj hasított a vegyszergyártó gigacég borversenyén – Gratulálunk!

Tokaj nyert a borvidékek között a XVI. Országos Syngenta Borversenyen

Hova kerül 11 millió palack magyar bor?

Megszületett a Magna Mátra

Villány Természetesen! a VinCE Budapesten

Megszűnik a Bormarketing1x1 blog!

Varkoly Ádámé az idei Gál Tibor Emlékdíj

szavazás

Az olaszrizling külföldiül legyen...

Oris

Nemes

Mandola

szavazok

könyvek

Bormarketing

Könyvünk elsősorban a szőlész-borász posztgraduális képzésben résztvevőknek szól. Tartalmát és szerkezetét ennek megfelelően határoztuk meg. A borász szakemberek marketing tudása igen eltérő, ezért tartottuk szükségesnek a "Bevezetés a marketingbe" című részben foglaltak közlését, ami lehetővé teszi, hogy a marketinggel eddig nem foglalkozók is használhassák könyvünket alapismereteik megszerzésére. A továbbiakban borászati példákon mutatjuk be a bormarketing sajátosságait. Ez alkalmat teremt egyrészt az ágazat speciális kérdéseinek elmélyült tárgyalására, másrészt lehetőség arra, hogy a "kezdő marketingesek" az elméleti összefüggéseket a konkrét példákon jobban megértsék.

167 oldal, kötve

19 ábrával

Adatlap

Cím:

Bormarketing

Szerző:

Szerk. Hajdu Istvánné

Kiadó:

Mezőgazda Kiadó

belépés

e-mail:

jelszó

regisztráció

belépés

keresés

hol?

mit?

keresés

e-mail a szerkesztőknek

Borászat.hu - A Borászat első oldala

2002-2016

Powered by DomainNet - Készítette: Báhidszki Márton Desing: Soltész Mátyás