2018. július 17. Endre, Elek

hírek

Bemutatkoztak 2018 fesztiválborai

A Grand Tokaj dűlőszelektált 6 puttonyos Tokaji Aszúja lett az Országház Bora 2018-ban

A borászati ágazat megújulását sürgeti a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának elnöke

Tisztújítást tartott a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa

4 magyar bor kapott platinaérmet a világ egyik legrangosabb versenyén

Történész kapta az idei elismerést

Olcsó a magyar bor

XXIV. Palkonyai Pünkösdi Nyitott Pincék

Konyári János a Borászok Borásza, Caroline Gilby a Borászok Barátja!

Izgalmas boros- és gasztroprogram a hosszú hétvégére - ha szereted a tállyai bort, ezt neked találták ki!

szavazás

A seregélyek védelme indokolt?

Igen

Nem

Mindegy

Nem tudom

szavazok

könyvek

Bormarketing

Könyvünk elsősorban a szőlész-borász posztgraduális képzésben résztvevőknek szól. Tartalmát és szerkezetét ennek megfelelően határoztuk meg. A borász szakemberek marketing tudása igen eltérő, ezért tartottuk szükségesnek a "Bevezetés a marketingbe" című részben foglaltak közlését, ami lehetővé teszi, hogy a marketinggel eddig nem foglalkozók is használhassák könyvünket alapismereteik megszerzésére. A továbbiakban borászati példákon mutatjuk be a bormarketing sajátosságait. Ez alkalmat teremt egyrészt az ágazat speciális kérdéseinek elmélyült tárgyalására, másrészt lehetőség arra, hogy a "kezdő marketingesek" az elméleti összefüggéseket a konkrét példákon jobban megértsék.

167 oldal, kötve

19 ábrával

Adatlap

Cím:

Bormarketing

Szerző:

Szerk. Hajdu Istvánné

Kiadó:

Mezőgazda Kiadó

belépés

e-mail:

jelszó

regisztráció

belépés

keresés

hol?

mit?

keresés

e-mail a szerkesztőknek

Borászat.hu - A Borászat első oldala

2002-2017

Powered by DomainNet - Készítette: Báhidszki Márton Desing: Soltész Mátyás