2017. szeptember 25. Eufrozina

hírek

Huszonhatodszor nyitja meg kapuit a Budapest Borfesztivál

Mádi Kör Éves Bemutató

Idén is átadták a tokaj-hegyaljai Polgármesterek Borát

Pécsen zárult a Bor roadshow

Kiemelkedő lehet az idei évjárat Villányban

Program indul a magyar borok hitelességének erősítésére

DIVINO+ANJUNA=SUMMERWINE

Villányi Rozé Fesztivál

Muscats du Monde 2017: magyar aranyérem és Top 10 helyezés a világ legrangosabb muskotály borversenyén

Paradigmaváltás a bormarketingben

szavazás

Az olaszrizling külföldiül legyen...

Oris

Nemes

Mandola

szavazok

könyvek

Bormarketing

Könyvünk elsősorban a szőlész-borász posztgraduális képzésben résztvevőknek szól. Tartalmát és szerkezetét ennek megfelelően határoztuk meg. A borász szakemberek marketing tudása igen eltérő, ezért tartottuk szükségesnek a "Bevezetés a marketingbe" című részben foglaltak közlését, ami lehetővé teszi, hogy a marketinggel eddig nem foglalkozók is használhassák könyvünket alapismereteik megszerzésére. A továbbiakban borászati példákon mutatjuk be a bormarketing sajátosságait. Ez alkalmat teremt egyrészt az ágazat speciális kérdéseinek elmélyült tárgyalására, másrészt lehetőség arra, hogy a "kezdő marketingesek" az elméleti összefüggéseket a konkrét példákon jobban megértsék.

167 oldal, kötve

19 ábrával

Adatlap

Cím:

Bormarketing

Szerző:

Szerk. Hajdu Istvánné

Kiadó:

Mezőgazda Kiadó

belépés

e-mail:

jelszó

regisztráció

belépés

keresés

hol?

mit?

keresés

e-mail a szerkesztőknek

Borászat.hu - A Borászat első oldala

2002-2017

Powered by DomainNet - Készítette: Báhidszki Márton Desing: Soltész Mátyás