2018. november 17. Hortenzia, Gergő

hírek

Visszatér a Nemzetközi Bormarketing Akadémia!

27. Budapest Borfesztivál

Óvatosan a pincében, kezdődik a mustgáz-szezon

Dömping az alföldi feldolgozóknál

Szőlősgazdák figyelem: ezer apró módosítás egyetlen jogszabályban

Megérkezett 2018 első primőr bora

Miniszteri engedéllyel cukrozhatják a magyar bort

Bemutatkoztak 2018 fesztiválborai

A Grand Tokaj dűlőszelektált 6 puttonyos Tokaji Aszúja lett az Országház Bora 2018-ban

A borászati ágazat megújulását sürgeti a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának elnöke

szavazás

A seregélyek védelme indokolt?

Igen

Nem

Mindegy

Nem tudom

szavazok

könyvek

Bormarketing

Könyvünk elsősorban a szőlész-borász posztgraduális képzésben résztvevőknek szól. Tartalmát és szerkezetét ennek megfelelően határoztuk meg. A borász szakemberek marketing tudása igen eltérő, ezért tartottuk szükségesnek a "Bevezetés a marketingbe" című részben foglaltak közlését, ami lehetővé teszi, hogy a marketinggel eddig nem foglalkozók is használhassák könyvünket alapismereteik megszerzésére. A továbbiakban borászati példákon mutatjuk be a bormarketing sajátosságait. Ez alkalmat teremt egyrészt az ágazat speciális kérdéseinek elmélyült tárgyalására, másrészt lehetőség arra, hogy a "kezdő marketingesek" az elméleti összefüggéseket a konkrét példákon jobban megértsék.

167 oldal, kötve

19 ábrával

Adatlap

Cím:

Bormarketing

Szerző:

Szerk. Hajdu Istvánné

Kiadó:

Mezőgazda Kiadó

belépés

e-mail:

jelszó

regisztráció

belépés

keresés

hol?

mit?

keresés

e-mail a szerkesztőknek

Borászat.hu - A Borászat első oldala

2002-2017

Powered by DomainNet - Készítette: Báhidszki Márton Desing: Soltész Mátyás