2017. november 20. Jolán

hírek

Felépült Feldebrőn az Egri borvidék legnagyobb pincészete

Valami bűzlik a tokaji szőlőfelvásárlás körül

Gazdafilmek Éjszakája – filmet forgatott a dinnyetermelő, a libatenyésztő és a borász

A borkészítés legrégebbi nyomait találhatták meg Grúziában

Nő a kereslet a minőségi magyar borok iránt Angliában

Borpiac: a drágulás ellenére a jobb minőséget keresik a fogyasztók

Elindult a Nemzeti borkincstár program

Év Bortermelője: idén 6 jelölt

Újak, frissek, fiatalok – 5 új borász került be 2017-ben a Juniborba

Dél-balatoni évjáratjelentés 2017

szavazás

A seregélyek védelme indokolt?

Igen

Nem

Mindegy

Nem tudom

szavazok

könyvek

Bormarketing

Könyvünk elsősorban a szőlész-borász posztgraduális képzésben résztvevőknek szól. Tartalmát és szerkezetét ennek megfelelően határoztuk meg. A borász szakemberek marketing tudása igen eltérő, ezért tartottuk szükségesnek a "Bevezetés a marketingbe" című részben foglaltak közlését, ami lehetővé teszi, hogy a marketinggel eddig nem foglalkozók is használhassák könyvünket alapismereteik megszerzésére. A továbbiakban borászati példákon mutatjuk be a bormarketing sajátosságait. Ez alkalmat teremt egyrészt az ágazat speciális kérdéseinek elmélyült tárgyalására, másrészt lehetőség arra, hogy a "kezdő marketingesek" az elméleti összefüggéseket a konkrét példákon jobban megértsék.

167 oldal, kötve

19 ábrával

Adatlap

Cím:

Bormarketing

Szerző:

Szerk. Hajdu Istvánné

Kiadó:

Mezőgazda Kiadó

belépés

e-mail:

jelszó

regisztráció

belépés

keresés

hol?

mit?

keresés

e-mail a szerkesztőknek

Borászat.hu - A Borászat első oldala

2002-2017

Powered by DomainNet - Készítette: Báhidszki Márton Desing: Soltész Mátyás