2018. január 16. Gusztáv

hírek

Ezekre a trendekre érdemes figyelni a borkedvelőknek idén

Decanter/Hine International Restaurant of the Year 2017: Babel, Budapest

Megválasztották a Magyar Bor Nagydíj nyerteseit

Borból is szépen fogy az ünnepek alatt

Eperjes Károly kapta a Pannon Bormíves Céh Bussay László Emlékdíját

Nagymamák elfeledett receptjeit keresik Tokaj-hegyalján

Szőke Mátyás az Év Bortermelője

ProWein Düsseldorf magyar pálinkákkal

BORMEDENCE 2017

#KoccintsAszuval 2017

szavazás

A seregélyek védelme indokolt?

Igen

Nem

Mindegy

Nem tudom

szavazok

könyvek

Bormarketing

Könyvünk elsősorban a szőlész-borász posztgraduális képzésben résztvevőknek szól. Tartalmát és szerkezetét ennek megfelelően határoztuk meg. A borász szakemberek marketing tudása igen eltérő, ezért tartottuk szükségesnek a "Bevezetés a marketingbe" című részben foglaltak közlését, ami lehetővé teszi, hogy a marketinggel eddig nem foglalkozók is használhassák könyvünket alapismereteik megszerzésére. A továbbiakban borászati példákon mutatjuk be a bormarketing sajátosságait. Ez alkalmat teremt egyrészt az ágazat speciális kérdéseinek elmélyült tárgyalására, másrészt lehetőség arra, hogy a "kezdő marketingesek" az elméleti összefüggéseket a konkrét példákon jobban megértsék.

167 oldal, kötve

19 ábrával

Adatlap

Cím:

Bormarketing

Szerző:

Szerk. Hajdu Istvánné

Kiadó:

Mezőgazda Kiadó

belépés

e-mail:

jelszó

regisztráció

belépés

keresés

hol?

mit?

keresés

e-mail a szerkesztőknek

Borászat.hu - A Borászat első oldala

2002-2017

Powered by DomainNet - Készítette: Báhidszki Márton Desing: Soltész Mátyás