2017. szeptember 25. Eufrozina

hírek

Huszonhatodszor nyitja meg kapuit a Budapest Borfesztivál

Mádi Kör Éves Bemutató

Idén is átadták a tokaj-hegyaljai Polgármesterek Borát

Pécsen zárult a Bor roadshow

Kiemelkedő lehet az idei évjárat Villányban

Program indul a magyar borok hitelességének erősítésére

DIVINO+ANJUNA=SUMMERWINE

Villányi Rozé Fesztivál

Muscats du Monde 2017: magyar aranyérem és Top 10 helyezés a világ legrangosabb muskotály borversenyén

Paradigmaváltás a bormarketingben

szavazás

Az olaszrizling külföldiül legyen...

Oris

Nemes

Mandola

szavazok

2017-07-27

Pécsen zárult a Bor roadshow

Hat magyar borrégióban folytattak párbeszédet a szőlő- és borágazat képviselőivel.

Pécsen zárult szerdán a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) és a bortermelőket tömörítő Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) által július elején indított Bor roadshow programsorozat. A két szervezet szakemberei hat magyar borrégióban folytattak párbeszédet a szőlő- és borágazat képviselőivel, illetve az ügynökség turisztikai márkára és magyar borra vonatkozó marketingkoncepcióját ismertették meg a piaci szereplőkkel.

Gajda Tibor, az ügynökség stratégiai- és fejlesztési vezérigazgató-helyettese a záró eseményen a borágazatnak és a gasztronómiának az országmárkában betöltött jelentőségét hangsúlyozta. Az olasz és osztrák gyakorlatot példaként említve azt szorgalmazta, hogy az átlag magyar turisztikai szolgáltató viszonylag magas minőségben, elfogadható áron nyújtson szolgáltatást. Fontosnak nevezte a magas minőség megjelenését az éttermi, szállodai és a gasztropiacok minden szintjén.

Gajda Tibor szerint a turisztikai ágazatok szereplői egymás termékeinek ajánlásával térségük turisztikai vonzerejét is növelni tudják, így – megfogalmazása szerint – „egyre nagyobb tortából jut mindenki egyre nagyobb szelethez”.

A roadshow eddigi tapasztalatait az MTI-nek értékelve azt mondta: a célokban a felek egyetértenek, az ágazatra számos feladat és felelősség hárul. A rendelkezésre álló fejlesztési forrásokra utalva azt hangsúlyozta, a célok megvalósítása az összefogás sikerességén múlik.

Heimann Zoltán szekszárdi bortermelő, a HNT elnökségi tagja a záróeseményen mondott köszöntőjében a többi között arról beszélt, hogy az egyes borvidékeknek forrásokat kell elkülöníteniük arra, hogy érdemben tudjanak beleszólni a régiós és országos bormarketingbe.

A roadshow első állomása Tokajban volt, Pécsen kívül Egerben, Kecskeméten, Tatán és Siófokon találkoztak az ágazat szereplői a hónap során.

Forrás: bama.hu

Hozzászólások a hírhez:

Nem vagy bejelentkezve, ha te is hozzá akarsz szólni, akkor kérlek jelentkezz be!

belépés

e-mail:

jelszó

regisztráció

belépés

keresés

hol?

mit?

keresés

e-mail a szerkesztőknek

Borászat.hu - A Borászat első oldala

2002-2017

Powered by DomainNet - Készítette: Báhidszki Márton Desing: Soltész Mátyás