2018. augusztus 17. Jácint

hírek

Miniszteri engedéllyel cukrozhatják a magyar bort

Bemutatkoztak 2018 fesztiválborai

A Grand Tokaj dűlőszelektált 6 puttonyos Tokaji Aszúja lett az Országház Bora 2018-ban

A borászati ágazat megújulását sürgeti a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának elnöke

Tisztújítást tartott a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa

4 magyar bor kapott platinaérmet a világ egyik legrangosabb versenyén

Történész kapta az idei elismerést

Olcsó a magyar bor

XXIV. Palkonyai Pünkösdi Nyitott Pincék

Konyári János a Borászok Borásza, Caroline Gilby a Borászok Barátja!

szavazás

A seregélyek védelme indokolt?

Igen

Nem

Mindegy

Nem tudom

szavazok

2018-04-27

Megújultak a Gere borok

A harminc évre visszatekintő Gere Pincészet borai megújultak egy hosszabb ideje tartó átalakulás befejező lépéseként. A külső mellett a név is módosult: a címkéken megjelenő név A. Gere, utalva Gere Attilára és gyermekeire, Andreára és Attilára egyaránt, hangsúlyozva a márka családi jellegét. A hetedik generáción átívelő borászat célja, hogy a háttérben zajló folyamatok és a megjelenés együttes megújulásával még erősebb és karakteresebb legyen a pincészet jelenléte mind Magyarországon, mind a nemzetközi porondon.

Hazánk egyik legismertebb bormárkája, a Gere teljesen megújult külsőt vett fel, tükrözve az elmúlt időszak belső átalakulásait is. A hetedik generációt felölelő családi borászat ugyanis régóta dolgozik azon, hogy palackjainak tartalmához méltó korszerű működés és megjelenés társuljon.

“Családi pincészet vagyunk, a szívünket is beleadjuk munkánkba, viszont emellett boraink állandó, megbízható minőséget képviselnek és elérhetőek a legszélesebb rétegek számára is. Ez professzionalizmust és előrelátást feltételez, melynek köszönhetően nemzetközi színvonalú borokat tudunk készíteni. Fontos volt számunkra, hogy boraink és kapcsolódó felületeink külseje is tükrözze azt a szemléletmódot, amit képviselünk.” - mondta Gere Attila borász.

Az arculatváltás levezénylésére Unger Zsolt márkaépítőt és csapatát kérték fel, akik nem csupán az arculat és a címkék tervezésében, hanem a termékstratégia és -struktúra átalakításában is szerepet játszottak. Ennek nyomán a 17 tételből álló borsor átrendeződött: koherensebb lett és a Weninger & Gere márka beolvadásával egyszerűsödött. A borok kategóriái is (alap-, közép-, és csúcsborok) egyértelműen nyomon követhetők a külső megjelenésben, a korábbinál jobban elkülönülnek egymástól.

A címkéken olvasható név is változik, a borok ugyanis az “A. Gere” nevet viselik a jövőben. Ahogyan Gere Attila elmondta: “A borászat hagyománya már a hetedik generációt öleli fel családunkban, és ez a folytonosság különösen markánsan jelenik meg azáltal, hogy a lányom, Andrea és a fiam, Attila is aktívan bekapcsolódott a pincészet munkájába. Az új név ennek szellemében egyidejűleg jelöl engem és őket is.”

A megújulás nem azonnal válik láthatóvá, mert mindig csak az új évjáratok kapnak új címkéket. A teljes paletta így előreláthatólag fél év múlva cserélődik le és válik elérhetővé országszerte.

A Gere Pincészetről

Az 1986-os volt az első évjárat, amelyből a ma ismert pincészetet létrehozó Gere Attila bort palackozott Villányban. A kínálat ezt követően folyamatosan bővült, egyaránt gondolva a fogyasztók széles körére és a top borok kedvelőire is. Ma már tizenhét féle Gere bor található meg a kereskedések polcain, melyek közül a Villányi Franc és a Kopar Cuvée csak a kiemelkedő évjáratokban készül el. Gere Attila mellett aktív szerepet vállalt a pincészet működésében a borász lánya, Gere Andrea és fia, ifj. Gere Attila is.

Forrás: [hirszerkeszto]

A hírekhez tartozó további képek:



Hozzászólások a hírhez:

Nem vagy bejelentkezve, ha te is hozzá akarsz szólni, akkor kérlek jelentkezz be!

belépés

e-mail:

jelszó

regisztráció

belépés

keresés

hol?

mit?

keresés

e-mail a szerkesztőknek

Borászat.hu - A Borászat első oldala

2002-2017

Powered by DomainNet - Készítette: Báhidszki Márton Desing: Soltész Mátyás