2017. április 24. György

hírek

Tűzijáték koronázta meg az Egri Bikavér Hungarikummá válásának napját

A Koch borászat nyerte a PAR Wine Award International verseny Top Gold elismerését

Nagy érdeklődéssel zajlott a XXII. Kadarka Nemzetközi Nagydíj

Tokaj hasított a vegyszergyártó gigacég borversenyén – Gratulálunk!

Tokaj nyert a borvidékek között a XVI. Országos Syngenta Borversenyen

Hova kerül 11 millió palack magyar bor?

Megszületett a Magna Mátra

Villány Természetesen! a VinCE Budapesten

Megszűnik a Bormarketing1x1 blog!

Varkoly Ádámé az idei Gál Tibor Emlékdíj

szavazás

Az olaszrizling külföldiül legyen...

Oris

Nemes

Mandola

szavazok

2017-02-27

Megszűnik a Bormarketing1x1 blog!

Második születésnapját ünnepli a blog. Azon tűnődtem, hogy miután sokan azt állítják, hogy egy blog két év alatt válik "nagykorúvá", így nekem is gyökeres változásokat kell eszközölnöm, ha lépést akarok tartani magammal.

Előre bocsátanám, hogy a marketing tömény pszichológia. Ha van agykurkász diplomád, akkor egy kis átképzéssel bármikor nagyszerű marketinges lehetsz, de sok tapasztalt marketinges simán helyt állna pszichológusként. Éppen ezért elnézést kérek a cikk címéért, mert gusztustalan, hatásvadász és visszataszítóan megtévesztő... de már itt vagy, és olvasod a cikket. Tedd a szívedre a kezed, és mondd meg őszintén: Kattintottál volna akkor is, ha az a cím, hogy "Bővül a Bormarketing1x1 blog"? Na ugye.

Már nem csak blog, hanem szolgáltatói portál.

Tehát a teljes, kendőzetlen igazság az, hogy elkezdődtek a változások az oldalon. Nemrég elindult az interjú rovat a blog mellett, ahol sikeres és követendő példákat mutatok be azokról a borászatokról, ahol valamit nagyon jól csinálnak. Átalakult a "szolgáltatások" menüpont is "lehetőségekké", ahol a meglévő ajánlatokon túl olyan megjelenési és szolgáltatási ajánlatokat mutat be az oldal, amely egyedi kedvezményekkel csak a Bormarketing1x1-en keresztül érhető el. Ezekkel a lehetőségekkel próbálok időt spórolni neked, hogy megtaláld a kedvező árú és működő ajánlatokat. Elindult a hírlevél, ahol gyakorlatiasabban, példákkal alátámasztva osztom meg a cikkek tartalmát, ezért mindenképp érdemes rá feliratkozni.

Lényeges, és meghatározó változás, hogy a kezdetektől dédelgetett álom most megvalósul. A Bormarketing1x1 kilép a digitális komfortzónájából, és fizikai formát öltve Roadshow-ként fog megjelenni az ország különböző borvidékein. Ezzel a konferenciasorozattal az a célom, hogy szembeszállva az ország vízfejűségével, házhoz vigyem azokat a naprakész információkat és tudásanyagokat, melyek segítségével határozottabb lépéseket tehetsz a céljaid felé.

Ezeknek a változásoknak köszönhetően - meg amik még folyamatban vannak - jelentősen változtak az erőviszonyok az oldalon, ezért már nem lenne hiteles blognak nevezni. Legyen inkább szolgáltatói portál. Azt szeretném elérni, hogy bármikor felugorhass az oldalra egy hasznos tippért, vagy egy előnyös megjelenési ajánlatot keresve.

Ha azt gondoltad eddig, hogy hasznos számodra a Bormarketing1x1 tevékenysége, ha úgy érezted, hogy tudtam Neked segíteni a cikkeimmel, vagy egy levélre válaszolva... Akkor most kösd be magad, mert mostantól jön a kegyetlen padlógáz! Be mersz ülni mellém? :)


Kapcsolódó weboldal:

http://bormarketing1x1.hu

Forrás: [hirszerkeszto]

Hozzászólások a hírhez:

Nem vagy bejelentkezve, ha te is hozzá akarsz szólni, akkor kérlek jelentkezz be!

belépés

e-mail:

jelszó

regisztráció

belépés

keresés

hol?

mit?

keresés

e-mail a szerkesztőknek

Borászat.hu - A Borászat első oldala

2002-2016

Powered by DomainNet - Készítette: Báhidszki Márton Desing: Soltész Mátyás